MUDUKO PECHOWA KROWA. GRA O NIESFORNYCH
ZWIERZĘTACH
Ale draka! Zwierzaki dały drapaka.
Owce, świnie, konie i krowy uciekły ze swoich
zagród.
Przy ich rozdzielaniu spróbuj pozbyć się tych najbardziej upartych
- podrzucając je innym graczom.
Jak najszybciej pozbądź się swoich kart, uważając jednocześnie na
krążące pomiędzy graczami niesforne zwierzaki, które przynoszą ujemne
punkty.
Pechowa Krowa to intuicyjna gra karciana, która przypadnie do
gustu wszystkim, bez względu na wiek. Urokliwe ilustracje i proste zasady czynią
ją świetną propozycją na rodzinny lub imprezowy stół.
Dynamiczna rozgrywka okraszona negatywną interakcją gwarantuje
ogrom śmiechu i dobrej zabawy. Jest to jedna z tych pozycji, która przypadnie do
gustu szerokiemu gronu odbiorców - nawet tym najbardziej
wymagającym.
Co rozwija:
rywalizację,
strategię.
Zawartość opakowania:
99
kart: 72 karty zwierząt, 12 kart „To nie moje", 15 kart punktów
ujemnych
instrukcja.
Główne atuty:
Gra
posiada bardzo intuicyjne zasady, które można wytłumaczyć w ciekawy sposób:
owieczkę każdy lubi (nic się nie dzieje), świnie się podkłada (następny gracz
musi dobrać kartę), koń galopuje (gracze wymieniają się 1 kartą), a krowa jest
pechowa (zagrywający musi dobrać kartę).
Przezabawne
ilustracje przypadną do gustu osobom w każdym wieku.
Tak
zwana negatywna interakcja jest tu podana w lekkostrawny sposób, dzięki czemu
nie zniechęci młodszych graczy - wręcz przeciwnie!
W tym
niewielkim i niepozornym tytule kryje się dużo samej "gry". Znajdzie się
miejsce na taktykę i strategię.
Możliwość
gry nawet do 6 osób.
Ekspresowa wersja zasad:
Każdy
z graczy na początku pierwszej rundy otrzymuje dziewięć kart.
W
swojej turze można wybrać jedną z trzech możliwych akcji: zagrać jedną kartę,
zagrać parę tych samych zwierząt lub spasować, czyli dobrać na rękę pierwszą
kartę z zakrytego stosu lub stosu odkrytego, z kartami
odrzuconymi.
Zgranie
jednej karty ma swoje konkretne efekty w zależności od znajdującej się na
niej podobizny zwierzęcia.
Zgranie
pary uruchamia wkroczenie do gry jednej konkretnej karty „To nie moje", co
mocno komplikuje podstępne plany współgraczy.
Każdy
stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart, co jednocześnie uruchomi lawinę
punków ujemnych dla pozostałych.
Wygrywa
gracz, który na koniec trzeciej rundy będzie miał najmniejszą liczbę ujemnych
punktów.
Wymiary
karty:
8,8cm x 5,8cm
Wymiary
opakowania:
15cm x 10,5cm x 3,6cm
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.