Gobliny atakują magiczne laboratorium gra towarzyska 8+ MUDUKO MixTura
Symbol:
KX4543
Dostępność:
Brak towaru
0
szt.
Wpisz swój e-mail
Cena:39.42
szt.
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15
Paczkomaty InPost15
Kurier Inpost18
Kurier Inpost (płatne przy odbiorze)22
Paczkomaty InPost (płatne przy odbiorze)22
Kod kreskowy:
EAN:
5904262952457
MUDUKO MIX TURA. GOBLINY ATAKUJĄ MAGICZNE LABORATORIUM GRA
IMPREZOWA
Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę
mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte
na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni
żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten
bajzel.
Życie goblina nie jest łatwe. Nie dosyć, że z niskim wzrostem i
niewzględną facjatą trudno o pracę, to jeszcze trzeba dochować wierności
wiedźmie, która słynie z produkcji rozmaitych, magicznych eliksirów. Problem w
tym, że nie wszystkie z nich są bezpieczne, dlatego najpierw należy je
przetestować. I tu właśnie do akcji wkraczają gracze, którzy w roli przymusowych
ochotników muszą kosztować w ciemno mikstury. Celem gry jest zostanie ostatnim
goblinem, który pozostanie przy życiu!
Każdy z graczy posiada niedużą pulę kart eliksirów, wśród których
kryją się zarówno te bezpieczne jak i trucizna. W swojej turze gracze ciągną
kartę i stosują się do jej polecenia. Za każdym razem, gdy komenda mówi o
wypiciu mikstury, należy odsłonić kartę z własnej talii. Jeżeli wyciągnie się
truciznę, następuje zamiana w ducha - chyba, że gracz ma na nią
antidotum.
„Mix Tura" ma intuicyjne zasady, dzięki czemu zagracie w nią
zarówno w gronie dzieci jak i dorosłych. Choć jest to gra karciana, która
testuje głównie szczęście, to nie brakuje w niej wyzwań na spostrzegawczość i
lekkiej, negatywnej interakcji. Idealna pozycja na imprezę - nawet do 10
graczy!
Główne atuty:
gra o
walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych,
bardzo
intuicyjne zasady: dobierz kartę i wykonaj opisane na niej
polecenie,
gra
zaprojektowana tak, że bawi zarówno dzieci, młodzież, jak i
dorosłych.
Co rozwija:
rywalizację.
Ekspresowa wersja zasad:
Pociągnij
kartę ze stosu i wykonaj jej polecenie.
Jeżeli
musisz wypić eliksir, odkryj dowolny ze swoich eliksirów. Jeżeli jest zielony
- nic się nie dzieje. Jeżeli jest fioletowy - zamieniasz się w ducha, chyba,
że poświęcisz żeton antidotum.
Jeżeli
będąc duchem uśmiercisz innego gracza, wracasz do
żywych.
Wygrywa
ostatni żywy goblin.
Zawartość opakowania:
110
kart,
10
żetonów antidotum,
instrukcja.
Wymiary pudełka: 15,3cm x 10,8cm x
3,5cm
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.